skitjobb

Avskyr mitt jobb just nu.
Eller, jag avskyr inte mitt jobb, men det är många som avskyr mig, mina beslut och vad jag har gjort, och har vänt sig till min chef. Synd för dem att min chef vet precis hur ärendegången har varit.

Det känsn ändå olustigt att människor retar upp sig så till den milda grad på och tycker att jag är en hemsk och inkompetent person. Det känns som om jag hamnar i försvarsställning utan att egentligen behöva vara det. Och det allra värsta, är att jag tyckt ärendet varit tungt och beslutet svårt att ta ända från början. Det gör ju inte det hela lättare.

Lilla gumman tog fyra steg idag, gick till farfar!

Så kan hon peka ut håret, öronen, näsan, munnen, magen, rumpan, foten, tårna, samt mammas och pappas näsa, hår och mage. Dessutom kan hon säga knappar (kan ju bero på att hon älskar knappar...) och mage.

Nya favoritböcker är Emma och lillebror, Jamen Benny och Rut och Knuts ABC.

Kommentarer
Postat av: tiny

va jobbigt med jobbet.. ): Hoppas att det har löst sig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback