De allra första stegen!

Lillgumman har tagit sina allra första steg, igår på eftermiddagen. Fyra små stapplande steg. Sen har hon inte velat igen, hon blir så osäker. Står så bredbent hon kan och böjer på knäna för att stå stadigt.

idag var jag var på gamla jobbet och hälsade på, och det var rätt skönt. För första gången så kändes det skönt att jag inte jobbar där längre, jag saknar inte alla gamla kollegor lika mycket. Chefen har troligen sagt upp sig, två är sjukskrivna, en går i pension nästa sommar och två andra jobbar bara deltid. Dessutom höll jag på att dö av tristess på pendeln tillbaka, är så glad att jag inte behöver åka dit mer.

Imorgon är min sista föräldralediga dag någonsin, med lillskruttan alltså. Eller, vi har ju dagar kvar, men de kommer kännas mer som semester eller så, inne i vardagen liksom.


Kommentarer
Postat av: tiny

haha, vad söt hon är. q:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback