skrattretande

Sucka sucka. Känner mig lagom uttråkad trots att det är en vanlig ledig kväll och att det känns som om jag borde TA VARA på tiden som jag får som min egna.

Skruttan sover, älsklingen sitter som fastnaglad vid tv:n med en puck framför ögonen (rätt gissat, hockey) och jag... tja, jag surfar meningslösheter, skrattar åt de två besökarna jag har ibland - typ jag själv och kanske någon av mina två systrar...? och har lite halvångest över jobbet.

Jag avskyr när jag strular till det, nu gick jag hem till en person som skulle komma till mitt kontor, eller, den anhörige gjorde det, personen själv var hemma och mådde dåligt. Men den anhörige blev irriterad och jag stod ute i kylan och väntade, personen mådde skit och alla var sura. Skitsamma. Jag kan fatta ett nytt beslut utan tjafs ändå.

Vill läsa någon av mina nya chicklit-böcker, läste precis ut Smuts av Katarina Wennstam - galet bra. Inte chicklit alls, men kanske just därför? Omväxling är ju aldrig fel.

http://www.bokrecension.se/Katarina-Wennstam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback