akrobatgener

Jag undrar vem det är som givit barnen akrobatgenerna, jag är ju inte direkt någon gymnastisk fena. Kanske S karatebakgrund? Skruttan var i alla fall tvungen att göra minst tre kullerbyttor direkt på golvet innan hon kunde gå och lägga sig igår, och vad lillebror lyckas med när det gäller sin kropp är ett under varje dag. Jag förstår ingenting.

Idag är det halvt snöstorm och jag måste släpa ut mig, lillebror och vagnen för att ta mig till Hemköp och leta vante och köpa blöjor. Roligare uppdrag har jag haft här i livet. Typ snoka runt på Mönsterarkivet och leta roliga saker att sysselsätta mig med. Eller försöka slutföra alla mina projekt, läsa ut bokklubbsböckerna och virka klart allt som ligger redan...

Jag har ialla fall pratat med min nya kollega i telefon idag, han lät urtrevlig, så nu känns det helt ok att börja jobba igen, när det nu blir. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Den 31 januari... det går fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback