huvudvärken från helvetet

Tja, den slog till igår strax efter lunch. Jag är världens bästa på att slarva med maten såhär när jag går hemma. När lillebror har somnat så slänger jag i mig gårdagens rester, antingen till DN:s kulturdel eller i stort sett på stående fot. Ofta orkar jag inte ens hälla upp ett glas vatten till, det ska ju gå fort, för att jag ska kunna utnyttja min stund i frihet.
Efter en natt då lillebror för första gången på länge sov riktigt, riktigt bra (vaken vid tvåtiden - men SOMNADE OM IGEN och sov sedan till halv sex!!!) och en morgon då skruttan för första gången på en vecka var pigg, glad och inte trotsade om varje liten detalj så höll ändå huvudvärken i sig. Nu har jag hällt i mig två treo på en gång och hoppas känna mig lite mänsklig inom kort. Då ska jag kanske ladda över lite bilder, har många fina och roliga att lägga ut här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback