det är mycket nu

Imorgon är det skruttisens treårsdag, så det är mycket nu. Städas och fejas härhemma känns som ett måste, eftersom kompisar till henne med vidhängande föräldrar dyker upp på lördag. Jag har dessutom hämtat och lämnat paket och varit på bvc, samtidigt som alla dagliga rutiner ska fortgå. Därför är jag lite frånvarande här ett par dagar, trots att det finns mycket jag skulle vilja skriva.

Det allra roligaste måste jag ändå:

Skruttisen har intervjuats på dagis.

Vad heter du? Corinne
Hur gammal är du? Visar två fingrar (hon brukar iofs visa tummen också för tre år, men det tror jag inte dagispersonalen hängde med på...)
Var bor du? I Italien (jaså! Det lät intressant)
Vad jobbar din mamma och pappa med? Pappa åker till Gröna Lund och mamma passar Theodor och Corinne (tja, hemmafrugan kanske var lite rätt, men...)
Vad vill du bli när du blir stor? Gå i skolan!
Vad är roligast på Gullvivan? Att pussla.


Hon är för härlig vår lilla stora tjej...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag är din "hemliga" bokvän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback