rymningsbenägen

Jag börjar tro att vår skrutt är mer än lovligt rymningsbenägen. Han har ju stuckit ifrån dagis en gång, då de var i skogen. Den gången trodde jag i min enfald var en engångsföretelse. Tyvärr verkar det inte vara det, då vi i lördags hängde runt i Sickla för att S skulle shoppa lite födelsedagskläder. När jag satt med lillebror i knäet utanför provhytten på MQ så tittade jag på S i någon minut medan han visade ett par byxor. På den tiden hann skruttan sticka iväg, ut från butiken och längre ner i gallerian. När vi letat i fem minuter hjälpte personalen oss att ringa på vakten, men strax innan de kom så hittade S henne sittandes på golvet utanför Åhlens. Så konstigt att ingen reagerar på en ensam treåring som sitter mitt i gångstråket en lönehelg i en galleria.

Hon säger själv att hon skulle titta på kläder. För min del var det helt fruktansvärt och jag höll på att bryta ihop där inne på MQ.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Usch, det är ju värsta mardrömmen att ens barn ska försvinna! Tur att ni hittade henne så snabbt iaf, även om jag förstår att det måste ha varit väldigt långa minuter. Eller snabbt, 5 min är ju faktiskt ganska lång tid...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback