vilken mardröm!

I natt väckte S mig kvart i två. Han väste i mitt öra: "Kom, du måste komma upp och kolla på en sak". Jag var nog inte riktigt vaken, men snubblade sömndrucket upp och till altandörren där han tände utebelysningen. Jag tittade ut på de gamla vanliga buskarna och stenarna därute men såg inget speciellt. "Vad var det jag skulle titta på?" frågade jag. Men S var redan på väg därifrån för att titta ut genom de andra fönstren. Till slut fick jag ur honom att han hört ett konstigt ljud.

Haha. S hör ALLTID konstiga ljud, så jag sa att han bara drömt och gick och la mig igen. På morgonen sa han själv att han drömt konstigt hela natten. Men det är ju typiskt, är det inget av barnen som väcker mig så är det S som halvt går i sömnen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så typiskt, när man väl sover menar jag. Ja det är väl konstigt vad ljud kan förstöra. Inatt när vi skulle sova hörde vi också konstiga ljud, och innan vi fattade att det kom utifrån så var vi klarvakna och hade jätte svårt att somna om..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback