hur ser framtiden ut?

För en massa år sedan så var jag med i ett projekt, där man skulle skriva ett brev till sig själv. Dessa brev förvaras någonstans, jag minns inte var, och kommer skickas hem till dem som skrev den efter en viss tidsrymd. Jag minns inte hur många år det var, men jag minns att jag skrev något, att det var svårare än jag trodde att komma på vad jag skulle skriva - och jag kommer då och då på tanken att detta brev till mig själv finns där någonstans.

Nu kan du göra samma sak.

Via denna
blogg har jag hittat futureme.org där du kan skicka ett e-mail till dig själv med valfri avsändardag. Gör det! Tänk vad härligt att få en häldning från det förflutna, tänk om alla dina drömmar slagit in! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback