jag är så duktig

Inte nog med att jag har stått ut med och hanterat en vrålande bebis i stort sett ensam i två dagar plus en morgon, så har jag också:

- återanmält oss till nix-registret
- gjort lillebrors namnanmälan
- deklarerat
- ringt Elektroluxservicen och bokat tid för att laga vår ismaskin
- betalat räkningar
- letat nya råtthål i trädgården (inga hittade, dock ett antal uppätna penseér och pärlhyacinter. Kanske ett annat djur?)
- kämpat för att få bebisen att ta bröstet, givit upp och givit flaska varpå han nu sover bättre än på länge.

Så det så. Du stundar bättre tider, har jag bestämt.

Och jag längtar, längtar efter mamma som kommer i morgon, och jag längtar, längtar efter att få se mina fina syskonbarn igen, och syster såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback