snöblandad förtjusning

Jag kan inte låta bli att vara lite glad över att det emellanåt snöar utanför fönstret.

På lunchen idag sprang jag iväg och träffade E och hennes lille son, och gud vad jag har saknat henne! Det var alldeles för länge sen vi sågs, det var så kul att få uppdatera oss lite grann. Som alltid avslutade vi med att säga att "vi måste ses oftare". Hur nu tiden ska räcka till för det.

Så köpte jag gummistövlar, inte de fina från pax som jag la in i bloggen för ett tag sen, utan helt vanliga röda från viking, samt ett regnställ från PoP.

Så ska skruttan få ett påskägg, hon fick ett med en Tottebok och några par strumpor i från mormor igår - hon förstod på en gång att det var en bok innanför pappret och slet lyckligt upp det- så jag köpte ett ägg, tre pixiböcker och ett paket russin på konsum. Visst är jag påhittig? (och alla som inte förstod att det där sista var ironi tigger om smisk...hahaha...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback