mvc-strul

Jaha, bara för att jag inte har lust att jobba så gick jag in på vårdguiden för att kolla upp det mvc:t som jag kommer tillhöra nu när vi flyttat och allt.

Och vad ser jag, de har stängt v.23-33. Det vill säga hela sommaren. Inte för att jag har bråttom till någon inskrivning eller så, men nu måste jag ju VÄLJA och det är ju alltid svårt.

Vänta till v 34 då de säkert har massor att göra? Gå till ersättningsmvc:t som ligger lite knasigt till på inskrivningen och sen tillbaka till det ordinarie? Gå hela tiden på ersättningsmvc:t? Gå till det jag hade förra gången fast det också ligger knasigt till nu? Välja något privat inne i stan?

Än så länge skiter jag i att välja. Jag ska prata i telefon med min kollega, ringa två trista jobbsamtal, dammsuga, packa, hämta på dagis, fira midsommar, åka till Furuviks djurpark och framför allt: HA SEMESTER. Efter det kanske jag orkar grubbla på petitesser igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback