Laj, laj, laj... en Dagens

Väder     SOL!!! Såklart två dagar efter att vår tidiga semestervecka är över och förbi.
Humör   Uppgiven - alla måsten hemma tar över mitt liv. Disken, tvätten, gräset och sanden på golvet...
Planer    Tvätta, steka färdigt resten av pannkakssmeten och förhoppningsvis trycka i mig lite knäckbanan.
Kläder   svarta cigarettbyxor och rosa linne.
Smink    Räknas ett dygn gammal mascara?
Hår         uppsatt
Känsla   Stress - busstrejk, komma ikapp hemma, njuta av sommaren, jobba, vaccinera mig...
Problem   Vår långsamma kassa tvättmaskin. Längtar ny!
I-landsproblem  Att busschaufförer strejkar så jag måste cykla fem kilometer för att sedan åka en timme till jobbet. Skunk också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback