ätandet fortsätter

Förra gången gick jag bara upp tio kilo, så jag tänkte slå det rekordet nu. Med en startvikt på femtio så räknar jag med.... hm... ska vi ha en liten gissningstävling? 70?

Frukost är inte alls bra för mig, då har jag svårt att äta, men nu har det ju gått ett par timmar. Hittills har jag bara petat i mig ett knäckebröd a´la naturell som mellanmål, men jag var nyss i kylskåpet och spanade. Tyvärr hittade jag inget jag var sugen på så jag passade på att hämta knäckbananreceptet. Hallå, det är ju banan! NYTTIGT!

Tack busstrejen för att jag får jobba hemma och ägna arbetstid åt att äta i tanken. Nu sitter jag här och skriver eftersom mitt e-skrivbord har bestämt sig för att bråka med mig, så det är lite svårt att jobba. Tack e-skrivbordet. Jag har ju fullt upp med att stilla den oroliga magen.

Kommentarer
Postat av: Tiny

HAHAHHA. det skulle faktiskt vara lite roligt o se dig med + 70 kg. q: Inte för o vara elak.. men du skulle nog rulla fram ordagrant då. HAHAHAH

2008-07-02 @ 12:43:56
Postat av: floria

Jag vet, begreppet "kort och kompakt" skulle aldrig sitta bättre ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback