gå hem

Nu måste jag bara gå hem. Annars kommer jag bli hemt överstressad och inte hinna se skruttan alls i dag, och hon kommer vara helt gnällig och bara vilja sova på mig hela natten och så får jag inte sova i natt heller.

På dagis hade de sagt att hon var jätteförkyld och inte åt särskilt mycket, så jag hoppas inte hon blir så dålig att hon måste vara hemma, för jag hinner inte med mitt jobb så som det är just nu. Jag sitter ju här, klockan är över fem, jag skulle gått för någon timme sen för att slippa övertid, och jag får inte mycket gjort heller. Just därför borde jag gå hem nu, för när jag börjar blogga på arbetstid har det npg gått för långt.

Suck. Stön. Suck igen. Och en gäsp.

Kommentarer
Postat av: Julia

intresserad av o vara med i en tävling på våran blogg? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback