mitt liv på film

Idag hade jag extrem otur och fick vänta en halv evighet på bussen hemma, och sedan stå hela vägen till slussen.
Sen vände det, och 76:an kom på en gång trots att det enligt tidtabell inte skulle komma någon och ajg hade missat den jag brukar ta , och det var bara två-tre människor på den så jag fick sittplats och det gick jättefort att komma till jobbet.

Men genast satte tankarna igång. "Tänk om busschauffören egentligen är en seriemördare som har snott en buss och nu kör omkring för att plocka upp folk som han ska köra till något hemskt ställe..." och så vidare.

Jag gör allt för att få mitt liv att verka som en hollywoodfilm.

Kommentarer
Postat av: tiny

HAHAHAH precis sån är jag med. ((: Idag var det en snubbe som ställde en ryggsäck vid en hylla på jobbet o sa att han skulle hämta den senare.. Så gick han ut, o jag såg den där jäkla väskan i säkert 20 min, o hela tiden tänkte jag att, tänk om det är en bomb däri. HAHA. Det var det inte, för han hämtade väskan sen, o det enda som var där i var sprit. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback