bara för skojs skull

Jag känner mig lite äcklad av mina egna matvanor nu när jag är ensam så mycket - r dte bara jag som äter när jag har tråkigt och ingen ser?

Idag har jag proppat i mig - förutom den iofs helt ok pastan till middag - ostbågar, turkisk peppar och glass. Nu är det dags för chokladen att åka fram.

Det är älsklingen som är utomlands, inte jag. Men det är jag som kommer rulla fram när han kommer hem.

Kanske skulle dricka lite vin också? Det är ju ändå fredag.

Bästa vinet i hela världen - min absoluta favorit:
Allesverloren Tinta Barocca. Shirazen funkar också.

Kommentarer
Postat av: hamburgskan

såklart du ska dricka lite vin och strunta i maten, mat är till för att njutas.

Bra att vi är överens..hade absolut aldrig i h-e velat
vara tonåring idag. Alldeles för internetbaserat med allt vad det innebär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback