så bra bok

Jag är hemsk. För det första så har vi som vanligt för lite pengar kvar när alla räkningar är betalda. Ändå har jag köpt inredningstidningar och pocketböcker för hundralappar redan. Jag bara måste, kan inte låta bli. Jag har i alla fall undvikit godis de senaste dagarna, får se hur länge jag lyckas vara duktig.

I alla fall köpte jag en bok som heter "Den trettonde historien" och än så länge är jag som uppslukad av den, det känns lite som i gamla tider, när en bok kunde försätta mig i en annan värld och allt annat omkring mig liksom går i slow motion. Precis den känslan beskriver berättaren i boken, om hur man läser på ett sätt när man är yngre och sedan förändras det, det blir inte samma sak. Det här är en bok som jag än så länge bara suger i mig orden i, jag läser om, går tillbaka längst upp på sidan och vill inte missa något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback