kalsongbad

Mycket ska man se innan ögon poppar ut. Till exempel en ung, blond, mycket vältränad och solbränd snygging med fast rumpa som inför ögonen på okänt lands ambassad samt mig med två kollegor och två pensionärer på en parkbänk, drar av sig kläderna minus ett par svarta bomullskallingar och hoppar i vattnet. Sen kom det en till, en mer långhårig variant, mycket blekare och smalare men med tvättbräda och mycket små kalsonger. Och så upprepades hela proceduren.

Sen var lunchen slut, de badande yngligarna gjorde min dag lite roligare.




Och nu när jag använde ordet ynglig inser jag att jag borde gå och skjuta mig eller något. Eller logga in på lunarstorm eller var sjutton alla under 25 hänger numera, och få ett lite roligare vokabulär. Å andra sidan så är inte ynglig ett ord jag använt de senaste... hrmm... 28 åren frivilligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback