datorbad

Jag vet att det var länge sen jag uppdaterade nu, men det har sina skäl. Det  senaste är att skruttisen välte ut ett stort glas vatten rätt in i datorn i går - det är ett under att den fortfarande går att använda, den dog lite grann, stod och tuggade ett tag men har sedan fått stå på tork över natten och jag hoppas att det inte blivit några stora skador.

I övrigt så har det varit stressigt på jobbet, och vi har haft besök i helgen, vilket gjort att jag inte ens fått en sekund för mig själv.

Dagen i dag började bra, med härlig sol och lunch på medis för mig. Särskilt efter den inte alls bra gårdagkvällen, när skruttan var jobbig, grinig och somnade för gott höll jag på att skriva, men för natten såklart, först vid 22. Men när jag kom till jobbet efter utbildningen, så fick jag reda på att min chef ska sluta.

FAAAAAN!!!!!!

Han är den bästa chef jag någonsin har haft, jag är besviken, arg, ledsen, sur, orolig för hur det ska bli, har ångest över att vara chefslös i några månader igen, orkar och vill inte det här - igen.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Usch jobbigt, hoppas det blir bra på jobbet och kommer en lika bra eller ännu bättre chef!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback