Listor, listor...

5 skulle...

Skulle du vilja vara längre? Jo, ibland då byxor släpar i marken och jag måste krångla med stolar för att nå upp i skåpen. Eller då jag inte ser något på konserter.

Skulle du vilja väga mer? Nej tack.

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? Vansinnig. Men mest ledsen.

Skulle du vilja ha sex med en kändis? Inte vad jag vet.

Skulle du vilja dricka dig full nu?  Nej, inte full helst.

10 kan...

Kan du röra på öronen? Nej, inte utan handbegriplig hjälp.

Kan du slicka dig på näsan? Inte en chans.

Kan du kolla i kors med ögonen? Jadå.

Kan dina föräldrar lite på dig? Jadå.

Kan du tänka dig att pierca naveln? nej tack.

Kan du suga? Jo, det är en inte särskilt svår fysisk övning.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, det är lätt om jag inte hittar något jag vill ha/ behöver.

15 har...

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Säg någon som aldrig gjort det!

Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? Det behövs inte, jag vet redan.

Har du ett syskon? Många! :-)

Har du varit full den här månaden? nej.

Har du någonsin haft sex med någon? Nej, min dotter är ett resultat av jungfrufödsel. Hrmpf...

Har dina föräldrar ljugit för dig? Har svårt att tänka mig att de aldrig skulle gjort det under snart trettio år.

Har du redan tröttnat på de här frågorna? Nej. Önskar bara att de gick att kopiera lättare ;-)

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja, min sambo är sex år äldre.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Se ovan.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Se ovanstående.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Vet inte vad jag ska säga, på sätt och vis, men aldrig gillat det, och aldrig testat så mcyket att jag känt av någon effekt.

Har du blivit påkommen när du haft sex? Hmm.. .ja.

Har du ljugit på någon fråga än? Nej ,var för skulle jag göra det?

20 vem...

Vem är din bästa vän? Har flera nära vänner, min sambo är kanske den jag står allra närmast.

Vem älskar du? Sambon och dottern, min ursprungsfamilj med flera.

Vem hade du senast sex med? Sambon.

Vem vill du bli full med? Inte full men salongsberusad med mina vänner på fredag, om jag slipper ta dottern med mig.

Vem är den bästa artisten? Ingen speciell.

Vem pratade du senast i telefon med? Sambon.

Vem har du en liten crush i? Öh...

Vem är snyggast i världen? Dottern ;-)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort en? Mamma.

Vem är snällast i världen? Ingen

Vem vill du prata med? Vännerna

Vem sov du senast med? sambon och dottern

Vem såg du full senast? Länge sen

Vem vet allt om dig? ingen

Vem kysste du senast? sambon

Vem kramade du senast? Dottern

Vem kan berätta allt för dig? Alla. Jag håller tyst.

Vem kan du berätta allt för? sambon.

Vem hatar du? Ingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback