räddaren i nöden

Tack härliga hemliga bokvän! Du anar inte hur mycket du räddade min dag idag.

Jag hade hämtat en skrutt på dagis, en skrutt som grät och skrek och vägrade gå ungefär hela vägen hem, trots en liten stund med grannkillarna på vägen. När vi kom fram till brevlådan så fanns det PAKET i den, vilket gjorde det aningen lättare. När vi öppnade paketet, och såg att underbara bokvännen lagt ner en liten grej till skruttisen också var lyckan total.

Vad som fanns i paketet visar jag imorgon - med text och bild. Jag kan i alla fall avslöja så mycket som att jag känner mig MYCKET nöjd med boken som jag faktiskt funderat på att köpa men inte gjort, skruttisen satte igång med sitt pyssel på direkten (jag tog ett foto på henne in action) och jag blev jättesugen på att börja med mitt. Kvällen räddad helt enkelt.

Värre är att det känns som om paketet jag skickade inte var ens i närheten lika fint - vad ska jag nu hitta på till nästa gång?

För dig som inte kan vänta en sekund till på att få veta vilken bok det var

Kommentarer
Postat av: Din hemliga bokvän

Vad bra att ni blev glada! Boken är för övrigt en av de bästa jag har läst! Personerna och beskrivningarna är underbara!

2009-09-14 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback