Le Rouge med mera

På lördag ska mina tjejkompisar bjuda mig på Le Rouge, med anledning av den där ödesdigra födelsedagen för några veckor sen. Ödesdiger som i - nu är jag faktiskt på väg till medelåldern och lika nära 40 som 20 - än så länge. Apropå det måste jag ju bara berätta att jag var med i en fånig telefonundersökning om svininfluensan, och det kändes jätteskumt att svara 30 på åldern... Dessutom var det helt idiotiska frågor typ: vad gör du om du tror att du fått svininfluensa? a) ringer vårdguiden b) åker till akuten osv. Det går ju inte svara på, är man inte jättesjuk gör man ju inget, och är man det så stannar man ju inte i telefon direkt.

I allafall - jag längtar. Checka menyn, så förstår ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback