jag är tråkig

Det blir inte mycket bloggande just nu, mest för att jag prioriterar annat helt enkelt. Dessutom är jag trött. Det spelar liksom ingen roll om lillebror somnar vid fem eller vid åtta, lik förbannat anser han att det är morgon runt fyra. Det blir rätt jobbigt i längden.
Jag har heller ingen lust att skriva ett inlägg om vad jag ätit eller om att jag bara suttit hemma och degat.

Däremot så har jag läst ett par böcker, inga med någon stor litterär kvalitet, men tillräckligt för min trötta hjärna. Dels är det Berdorfblondiner, köpt för 40 kr på Ica, och så Camilla Läckbergs Sjöjungfrun, köpt för något liknande på Hemköp. Meningen är att jag nu ska sätta tänderna i något lite mer spännande... Barack Obamas bok är vår nästa bokklubbsbok, så jag väntar otåligt på att få ett datum för sammankomsten så jag kan börja läsa (jag läser så fort, så jag vill inte börja långt innan) och så väntar jag med spänning på vad min hemliga bokvän sänder mig...

Kommentarer
Postat av: Emma

Bergdorfblondiner köpte jag på bokmässan förra året men har bara lyckats ta mig igenom femtio sidor. Kanske borde ge den en chans till, har du hunnit läst långt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback