det rullar

Idag rullar allt på som vanligt igen. Jag försökte få till lite extra lyx imorse genom att dricka te med smaken "bubbel" och att inte gå in i fajt med skruttan hela tiden. Jag lyckades ganska bra.

Jag har shoppat en del på sista tiden, overall till skruttisen, en del kläder på La Redoute till henne osv. Dock inte så många par byxor, eftersom hennes garderob varit full av dem. Jag sa till och med nej till jättefina byxor från kusinerna eftersom hon haft så många par. Och nu, så är garderoben helt plötsligt rätt decimerad. Två par har helt sonika och plötsligt blivit för korta (hallå - ska man inte märka att de är på vg att bli det först???) och ett par har spruckit. Dessutom insåg jag att lillebrors garderob ekar tomt, lite 68-kläder ligger och skramlar annars är det bara ärvda kläder. I och för sig fina, men det kan ju vara kul att ha något som är nytt. Nästa månad, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback