bråda dagar

Bloggen kommer vara fortsatt lite lidande under några dagar. Idag är det städning som gäller, eftersom svärföräldrarna kommer till helgen. Av den anledningen kommer det inte heller bli någon tid vid datorn. Ni får helt enkelt stå ut :-)

För övrigt så händer det typ inget alls här, den ena dagen är den andra lik. Igår började jag till och med tänka på jobbet lite positivt sådär. Ungefär: "Vad skönt att sitta  lugn och ro vid skrivbordet och formulera sig så bra det bara går... undrar vilka familjer som är kvar när jag kommer tillbaka. Och undrar hur det blir på nya stället...". Det är inte det att jag är trött på att umgås med lillebror, inte alls. Det är bara det att jag är inte en Anna Anka. Jag gillar att jobba - också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback