barnkalas avklarat

Nu är skruttans födelsedagsfirande definitivt över. Alla paket är öppnade och tårtan är nästan slut. Idag hade vi ett litet minikalas, två bjudna kompisar varav en var sjuk, och så två grannpojkar med föräldrar som vi bjöd in lite spontant på gatans kräftskiva förra helgen.

Skruttisen har varit så trött de senaste dagarna, sådär så att jag blir lite orolig att hon är på väg att bli sjuk. Sen tänker jag att hon har ju bytt dagisavdelning och bytt liv liksom, sådär som vi räkar ut för när vi byter jobb. 19 andra barn omkring henne hela dagarna, nya fröknar och ingen vila, fullt tempo hela dagarna. Hon sitter på ståbrädan på vägen hem, och igår gick hon med nappen och tiger till sängen direkt efter middagen, och när jag och S ätit färdigt och gick för att titta till henne så sov hon. Ända till sju i morse.

Kommentarer
Postat av: tina

Usch, nu mår jag ännu mer illa.. haha. Hade ätit flera stycken.. ): haha. Det kröp i halsen på mig kändes det som. q:



Inte lätt att vara liten samtidigt som o bli stor. (: Hoppas att hon inte blir sjuk. Kram på er!

Postat av: tina

Kom corinnes paket fram förresten? (:

2009-09-07 @ 13:08:28
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Det är din "hemliga" bokvän igen! Skulle inte du kunna skicka ett mail till mig och skriva lite om vad du vill ha / inte ha för böcker och pyssel... Jag funderar på vad jag ska göra för paket nämligen...

2009-09-07 @ 16:52:27
URL: http://mitt-nya-jag.blogspot.com/
Postat av: tina

Vad kul! ((: Jag skickade det i tid i torsdags, så det skulle komma på fredan, men det gör väl inte så mycket att det kom idag. (: kram på er!

2009-09-07 @ 20:33:55
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback