post helg

Jag bestämde mig i fredags för att inte ha så höga ambitioner med amningen, så nu ammar jag mitt på dagen, på kvällen och så framåt småtimmarna/morgonen. Resten av tiden blir det ersättning. Så skönt, på bvc ammade jag i 40 minuter, sen var han ändå inte nöjd och jag fick ge flaska också. Det trots att jag försökt dra ner på ersättningen och upp mjölkproduktionen genom att amma varje timme i några dagar. 3560 g tung är vår lille kille nu!

I fredags var vi på
Saltsjö-Bus, ett café med billigt lekland - 25 kr för skruttan, hon hade underbart roligt. Sen åkte vi till ikea och köpte en svart träsoffa till uteplatsen på framsidan.



För övrigt har vi bara städat och haft härligt besök av älsklingens bror med fru.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt att du ändå känner att du inte behöver ha så höga ambitioner gällande amning. Huvudsaken är ju att sonen är mätt och att du tycker att det känns bra!

Ha en riktigt bra dag!

Postat av: floria

Tack! Ja, livet känns onekligen lite lättare nu, när inte 90% av dygnet handlar om att ge mat!

2009-03-31 @ 09:49:28
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback