hungrig kille

Igår ville inte lillebror ha någon annan mat än bröstet, så jag ammade i princip hela kvällen vilket gick bara för att min vän E var och hälsade på. när han inte åt så grinade han, och skruttan fick ett par trotsutbrott så E fick något vilt i blicken ibland och undrade hur jag höll ihop. Skruttan somnade sent, först vid halv tio, hon tycker det är så roligt när E är här.

Lillebror fick en fin randig body från katvig i present och skruttan fick en söt handduk.

Jag gick och lade mig vid tolv och ammade alltså efter fyra timmar, väckte lillebror strax efter fyra i enlighet med anvisningarna, och sen vaknade han av sig själv strax efter sju, så natten funkade bra. I morse däremot så har han ammat konstant igen, och förutom det gråtit, men han lapade i sig 30 ml av tillägget och verkade rätt nöjd. Nu kräktes han och ammar igen. Skruttan är hemma idag, och sitter bredvid mig och leker med bilar. Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback