Dr Jekyll & mr Hyde



Tiny tog så fina bilder i lördags, så jag snor en och lägger den här.

På dagarna är lillebror mr Hyde, skriker, skriker, skriker och vill bara hänga vid mina stackars sargade bröst. På nätterna sover han som en liten prins.

Idag verkar det hela dock lite ljusare, han somnade alldeles själv i mjukliften när jag hjälpte skruttan med ytterkläderna infördagispromenaden. Igår gick det inte lägga honom ur famnen ens för en minut på hela dagen, inte ens när han sov. Vilken skillnad. Nu är han på väg att vakna, så han verkar inte sova kvar länge efter att vi kommit in. Önskar att han kunde sova ute i vagnen, men vårt hus är inte skapat riktigt för det, och så har vi ju det där råttproblemet.... Suck.



Tiny & min älskade skrutta.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Åh så söt han är!! Första gången jag får se honom ju! Helt underbar! Storasyster också, givetvis :)

Postat av: floria

Såklart, med våra gener ;-) Kram!

2009-03-09 @ 13:49:50
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback