lång frånvaro

Min långa frånvaro har flera orsaker. Dels har vi varit i en helt dator och mobillös sommarstuga i en veckas tid, alldeles underbart - och vi hade fint midsommarväder. Och dels så har jag sedan vi kom hem inte haft tid att sitta vid datorn. Älsklingen har semester och de varma kvällarna har vi suttit ute och pratat istället, levt i den verkliga världen. Och innan vi åkte, så vägrade blogg.se att lägga upp de två sista inläggen. Så nu är det som det är.

När det är så här fint väder, prioriterar jag annat än att sitta inne framför datorn - men vem gör inte det? Jag samlar på mig roliga saker och fina bilder istället, så kommer de när det blir en regning dag. Hoppas det dröjer länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback