tre-rätters

Först var det bara en enda rätt när lillebror åt. Bröstmjölk. Kryddat med ersättning och D-droppar (jag höll på att skriva ad, men hejdade mig i sista stund).

Nu är det trerätters som gäller. Frukost? Tre skedar gröt. Flaska som ratas. Amning. Lunch? Tre skedar majspuré. Amning - bröst som ratas. Flaska.

Om min bebis kunde prata eller skriva, så skulle jag be honom meddela mig vad det är han önskar vid varje mål. För tre rätters känns liite overkill.


PS. Nu har lillebror fått en egen kategori. Om någon mot all förmodan skulle vilja läsa inläggen bara om honom, så finns äldre inlägg alltså under kategorin bebis. Eller föräldraskap. Eller allmänt om jag glömt sortera in det. Jag är en galen bloggare som inte följer regler. Moahaha.


Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. ja hellre en piss i havet än en drill på sunkig bajmajja =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback