gladaste killen

Lillebror är inne i en charmig period igen, efter att ha visat sig från avigsidan hela vistelsen i sommarstugan. I morse vaknade han före mig, vände sig över på rygg och snurrade ner till mitten av sängen. När jag vaknade hittade jag honom där, glatt pratandes för sig själv medan han tittade ut genom fönstret. Efter ett tag satte jag honom upp och pratade med honom lite, då krängde han sig ner på mage och körde sin snygga larvstil genom att sparka med både fötter och ben för att komma fram till kuddarna. När han nåt tdit vände jag honom, så han fick sprattla sig fram till sin pappa. När vi lekt i kanske en halvtimme var klockan kvart över sex, så vi gick upp.



Bilden är ifrån när vi var hemma hos mormor, men han är ju världens sötaste på den, så i brist på fler inladdade bilder så får det bli den här.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Vilken liten sötnos han är!

Postat av: floria

Såklart ;-)

2009-07-01 @ 13:35:32
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback