det trodde jag inte jag skulle tycka

Vad skönt med sämre väder. Nu har vi förlängt vårt digitaltvabonnemang och fått köpa en box med inspelningsmöjligheter för billig penning, letat efter hemmabiosystem som känns ok (ska funka som musikanläggning också och inte vara för stort), kört skruttisen till och från en kompis kalas, klippt gräset, städat och hunnit se färdigt sista säsongen av Prison Break. Gosh vad den var dålig föresten. Javisst ja, inspirerad av syrran Rhoena har jag också hunnit baka kanelbullar. De blev väldigt stora, jag förstår inte vad jag gjorde? Degen jäste som sjutton och bullarna blev helt enorma - ändå blev det inte så många färre än i receptet, taget ur en allt om mat med något år på nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback