ute på äventyr

Lillebrors första utfärd idag. Vi var tillbaka på sös för puk-test och vägning, skumt och jobbigt att det inte går att göra på närmare håll men så är det. Allt var i alla fall fint med lillebror, så jag kan fortsätta känna mig lugn. Han äter bra och sover bra, och är knappt gnällig över huvudtaget, allt som varit har gått fort och lätt att lösa med lite amning.

På vägen hem stannade vi till och köpte med kinamat hem från bästa kinarestaurangen, den i Hammarby Sjöstad. Mums. Där finns också en alldeles fantastisk godisaffär, så tyvärr blev det en fullmatat påse som följde med hem också.

Nu sover båda barnen, stackars skruttan har det inte så lätt just nu. Hon är ändå alldeles fantastiskt gullig mot lillebror, det är mer mig hon trotsar mot när hon inte får samma tid med mig som tidigare. Sötnosen...

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Så mysigt med en liten bebis :) Vad blir det för namn nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback