ta tag i livet igen?

Hälsostatus på H-vägen:

Jag: bara snorig, men jag kunde inte sova i natt eftersom mina fötter kliade så jag höll på att bli galen, samtidigt som skruttan drog mig i håret och sparkade mig lite överallt. Fråga mig inte hur, men hennes fötter hamnade både innanför trosorna och tröjan på mig vid olika tillfällen. Gissa chocken.

Älsklingen: hostig, febrig, huvudvärkig. Sjuk.

Skrutt: trött och utan matlust. Idag har hon ätit två skedar fil och tre tuggor smörgås.

Allt detta innebär att jag idag ska ta tag i att packa färdigt BB-väskan, städa lite och kanske tvätta lite?

Dagens förhoppning: att bebisen väntar någon vecka till i alla fall innan den vill komma. Jag har ju en och en halv till bf, så jag tror jag får som jag vill, och mer därtill.

Dagens roliga: skrutt lyssnar på skönsång på Efter Tio, och säger "Åh, fint" när sångerskan sjunger opera samtidigt som hon själv sjunger Mors lilla Olle och ritar gröna prickar i sitt ritblock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback