sötsug

Jag fortsätter mitt onyttiga liv. Men nu är det ju snart slut på mitt livs med största sannolikhet sista graviditet, så varför inte? Stoppar i mig av en burk nötbrownies som inte fick plats i frysen längre när jag slängde ner semlebullarna.

Det är iskallt ute idag, dagispromenaden kändes jättelång, särskilt som jag får så ont när jag går numera förutom kylan. Men nu är det skönt att bara sitta hemma i soffan. Jag läste ut en chick-lit-bok igår, och tänkte plocka fram en av de deckare som fick följa med hem efter senaste ica maxi-besöket, men jag ska också försöka vara lite duktig och fixa här hemma. Jag vill att det ska vara städat, undanplockat och fint när bebisen kommer, för då finns definitivt ingen tid. Sen kan man kalla det boa eller vad man vill.


Tur att allt socker jag äter i alla fall ger temporära toppar med massa ork. Jag har också bokat av min frisörtid, har ingen lust alls att åka in på stan en av mina lediga dagar, lägger hellre tiden på att ta med älskade skruttan till Junibacken på fredag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Halvtimmespromenader??? Det låter fantastiskt, men jag förstår fogproblemet... och det måste bli tungt för dig också. Hoppas du får vila snart.

Postat av: floria

Det är lite jobbigt, men det är bara att gå i snigelfart, och skulle det bli ännu värre så får hon väl stanna hemma den sista tiden. Men hon behöver sitt dagis, så än så länge kämpar jag på.

2009-02-04 @ 10:14:13
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback