nej, det är ingen bebis i sikte än

Det är bara vårt bredband som strulat hela helgen.

Idag har min tidigare kollega och hennes söta lilla dotter som är i skruttans ålder varit här och fikat på förmiddagen. Sen åkte jag och skrutt till mvc, det gick jättebra att ha henne med sig. Jag tror att hon tyckte det var lite spännande att lyssna på bebisens hjärta, för hon pratade om det på vägen hem.

Alla siffror var ungefär som vanligt, jag hade hoppats lite på högre blodtryck eftersom det kan betyda att det är på g, det hände förra gången, men så var det inte. Så nu väntar jag mig ingen bebis de närmsta 4-5 dagarna i alla fall, utan tror snarare på efter helgen.

På torsdag kommer svärmor/skruttans farmor hit, och det blir rätt skönt. Hon och skrutt ska hitta på roliga saker på dagarna, och jag ska sova, sova, sova...

Om jag nu kan för ryggvärken och halsbrännan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback