ingen bebis i sikte

Nej, tyvärr. Här föds inga barn.

Svärmor börjar bli otålig, och vadslagningen är i full gång. Svärmor satsar på söndag klockan tre. Jag har inte vågat fråga om hon menar på natten eller dagen. Älsklingens kollegor tror på onsdag. Onsdag! Menar de alltså att jag ska behöva gå till bm en gång till? Så här länge har jag aldrig varit gravid förr.

Jag vet att det är bf idag, och det är inget konstigt att det tar längre tid, men för min del känns det som om det aldrig kommer bli någon bebis. Till och med de där förvärkarna är ett minne blott.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Åååh det är så spännande! Du har mitt mobilnummer denna gången va, så jag kan få ett litet sms direkt? :D

Eller ja... nästan direkt, du kan ju njuta av bebisen en sekund eller så innan du skickar. :P

Postat av: tiny

Haha. jag vill med ha DIREKT. ((; längtar tills jag får träffa er. ((: haha

2009-02-22 @ 17:09:47
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Rhoena

Ett stort GRATTIS!!! Vad roligt med en liten pojk!

2009-02-23 @ 10:59:21
URL: http://rhoena.blogg.se/
Postat av: tina

Instämmer med Rhoena!! q:

2009-02-23 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback