börjar bli uttråkad

Jag har inget att göra, inget att läsa, det är bara skit på tv och jag har redan läst alla bloggar jag brukar följa. Tråkigt! Alternativet är att gå ner i tvättstugan och sätta igång en maskin, svärmor kommer ju ikväll och kommer säkert erbjuda sig att ta hand om den. Av någon anledning så älskar min svärmor att stryka och vika rena kläder, fråga mig inte varför. Det är det närmaste en hobby hon har, utöver att shoppa, resa och umgås med vänner såklart, samt skriva kort, brev och läsa tidningar. Ok, jag erkänner, hon har nog inte stryka som hobby i alla fall.

Jag tror jag ska gå och göra en ansiktsmask i stället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag skrivit två nya inlägg, så nu har du nåt att göra! Eller föder du barn?

Postat av: floria

Tackar! Jsg önskar att jag födde barn. Eller, nej, det gör jag inte, så roligt är det inte, men jag önskar att jag hade gjort det. Då hade det i af varit över.

2009-02-20 @ 10:59:33
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback