verkligheten

Efter alla boklistor, lite verklighet.

S kom hem strax efter nio idag, och runt tio igår. Det märks att hans jobb nu går in i den tyngsta perioden. Jag och barnen kommer in i en lunk som trots allt funkar rätt bra. Jag fick ordning på köket under bolibompa, skruttisen hjälpte mig att dammsuga när lillebror somnat vid halv sju, och hon själv somnade rätt fort vid halv åtta.


Lillebror är på väg ut från sitt rum. Lägg märke det snygga... hrm... blå laminatgolvet a la 80-tal. Och ja, han i princip (mitt nya uttryck, verkar det som) kryper.

 
Idag vid matbordet. Han var så söt så jag kunde inte låta bli att föreviga honom...


Jag upptäckte ju alldeles nyss att lillebror faktiskt kan sitta. Han kan även utan att hålla sig i. Jag har bara slentrianmässigt lagt honom på mage på golvet. Lägg märke till amningskudden, det är skitbra när bebisar ska sitta i början - stöd på alla håll - nästan.


Skruttisen vågar äntligen gunga på sin nya gunga. Synd bara att det är sådan oordning i vår trädgård.


Skruttan provar morbror Robins hatt hemma hos mormor. Sötnos.



I Gränna köper man polkagrisar, såklart!

Sötaste och underbaraste i världen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina små är SÅÅÅ söta! Kul att se lite bilder :)

2009-08-26 @ 21:17:21
Postat av: Rhoena

Dina små är SÅÅÅ söta! Kul att se lite bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback