kändisbarn

Haha. Det är inte vem som helst som tar skuttisens plats på Violen. Det är minsann ett kändisbarn. Jag fick precis dagis månadsbrev, och reagerade lite när jag läste namnet i maillistan. Och visst hade denna kändis en dotter med precis det namn som den som kommer efter skuttisen.

För övrigt är jag lite sur på dagis, som säger att de måste låta skruttan sova på dagarna, då de inte har personal tillräckligt för att hon ska vara vaken när de andra sover. När hon sover på dagarna är hon nämligen vaken till runt tio på kvällen, och såklart jättetrött när vi måste väcka henne på morgonen sen. En vecka kvar till inskolningen på Gullvivan...

Kommentarer
Postat av: tina

men vad är det för kändisbarn då? q:

Postat av: tina

aha. Ingen jag känner igen dock. (:

2009-08-20 @ 20:35:03
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback