utmanad!

Jag blev utmanad av Emma och här kommer mina svar:

Reglerna:
* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Jag är nog rätt mycket periodare, men får jag svara soppa så får det nog bli det. Minst en gång i veckan i olika varianter.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Jag är nog tyvärr mer lat, och börjar hjälpa till när jag ser att andra gör det. Suck. Å andra sidan så förväntar jag mig inte hjälp när det är vi som ordnar, annat än av dem som ordnar tillsammans med mig då.

3. Var sitter du helst när du bloggar?

I stort sett alltid i soffan, det är långt till eluttag i köket, vi har så stort kök. Ibland blir det något inlägg på jobbet också, så då får jag väl säga " i min kontorsstol".

4. Köper du ofta Triss?
Aldrig. Eller, jag har köpt lotter på jobbet en gång, när en korridorskollegas dotter sålde och han hade med sig, och en gång när de ringde på hemma från någon förening. Älsklingen köper ibland, ivlket är helt meningslöst. De gånger vi vunnit har det varit typ 25 kronor och i stort sett alltid har vi inte ens löst in dem utan jag har slängt lotterna ett par år senare då det varit försent.

5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Måste svara New York, för jag blev verkligen kär i staden. Sedan älskar jag Italien också.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Det går också i perioder, just nu är det en del SVT faktiskt. Och nej, det är inte så kulturellt som det låter, det är mest för att alla serier som vi tidigare följde på de andra kanalerna har vi laddat ner fortsättningen på alternativt köpt boxen med så jag har redan sett det som går på kanalerna.

Jag utmanar: rhoena,  tiny... och sen tog det slut, så om det finns två andra personer som läser min blogg och har lust att anta utmaningen, meddela mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback