resan med mera

Ja, vi är hemma igen, en av oss ser ut ungefär som vanligt (jag), en har en lite brunare ton med lite rosa i (älsklingen) och en av oss är brun som en pepparkaka iförd kroppsnära vit baddräkt (skruttan). Jag ska ladda upp lite bilder och skriva lite om hela resan, men det blir inte ikväll.

Ikväll äter jag toblerone, tittar snart på Criminal minds och myser med bebisen som sparkar för fullt i magen. Skruttan sover helt utmattad i sin egna säng, duktig tjej! Älsklingen har givit mig egentid genom att ta sig iväg till innebandyträning med stora delar av vår sida av gatans manliga befolkning.

Imorgon är det intervjuer, den som troligen får den fasta tjänst som efter föräldraledigheten ska jobba med mig har redan varit på intervju, men jag ska träffa två möjliga kandidater för mitt vikariat. Spännande. Vem ska jag våga anförtro mina familjer åt?

Och köket - men det kommer ett inlägg om det också framöver. Jag lovar. Nu är jag på plats och det ska bli bättring på uppdateringsfronten.

Tack ni tålmodiga som faktiskt återvänder hit trots mina ibland långa uppehålll. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Kul att ni är hemma igen, nu vill jag veta allt om hur ni haft det!

Postat av: floria

Jag lovar, det kommer!

2008-10-14 @ 20:47:46
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback