jag levde på hoppet

Jag hade ju hoppats på snö idag, alla nyheter påstod ju det, men det är bara extra grått och trist ute. Inte för att vi ka ngå ut, även om skruttisen börjar bli bättre, hon har fortfarande koppor av den smittande varianten kvar, även om det bara är några stycken nu.

Däremot så är jag ungefär tröttast i världen efter att knappt ha stuckit näsan utanför dörren på hela veckan. Jag kan inte låta bli att tänka på
finnjonna, som inte bara är inne, utan också i liggande tillstånd dagarna i ända. Man får vara glad för det lilla, på måndag kan jag förhoppningsvis gå till jobbet igen.

Har tittat på foton på skruttan som nyfödd, och längtar efter att snosa bebis nu. Tur att tiden går fort.

Måste skryta lite också, om min allra bästa skrutta: hon lägger hela sitt Mollymus-pussel alldeles själv, det är på hela 12 bitar! Och bara två år. Jag har närt ett geni vid min barm. Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Tror det är lite olika, det bästa är nog att jämföra just det man vill köpa. Jag har aldrig handlat på discshop, men brukar jämföra cdon och ginza. Kollade på discshop nu på MLP, och ginzas var billigast, 40 kr/filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback