hungrig och lat är ingen bra kombination

Jag är alldeles för hungrig för mitt eget bästa, men skruttisen somnade redan vid halv sex idag, utan middag eller välling i magen, men som tur är med en alldeles nybytt före detta bajsig blöja. Dock fortfarande iklädd dagist-shirt dekorerad med matrester samt ärvda strumpor.

Jag stoppade i mig två bullar (förlåt, tre) och ägnade sedan en och en halv timme åt att prata i telefon med mamma, inredningsdrömma och fundera på om det är idag svärmor kör upp och i såfall huruvida det gick bra eller inte och NU har hungern återkommit.

Jag ska trycka i mig lite mackor, för nej, jag lagar ingen mat till bara mig, och älsklingen kommer jobba länge till och får mat av sin snälla chef. Sen ska jag se om jag kan ladda över alla bilder från Egypten till datorn (om jag hittar sladden) och sen kan jag ju faktiskt hålla mitt löfte och berätta allt om resan. Med bildbevis på vissa saker. ;-)

Kommentarer
Postat av: tina

jag vill väldigt gärna se bilder på resan. (: en magbild skulle jag med vilja se.. vill ju se hur mycket pyret där inne har vuxit. (: hoppas att allt är bra med er. saknar er! KRAM

Postat av: Rhoena

Håller med Tina :)

2008-10-18 @ 11:14:49
URL: http://rhoena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback