halsbränna

Idag har jag varit väldigt oduktig och inte hunnit med någon lunch på grund av frisörbesök, men samtidigt riktigt nyttig och än så länge inte ätit något onyttigt. Det tråkiga är att det inte verkar hjälpa på halsbrännan.

Jag vet att jag lovat bilder från resan, de kommer, men jag har inte lagt in dem i datorn än. Tiden har helt enkelt inte räckt till eftersom älsklingen jobbat så sent hela förra veckan. Jag ska försöka hinna med det ikväll.

Magen syns faktiskt ganska mycket nu, och bebisen är ganska livlig. I natt kände älsklingen den röra sig medan jag sov. Det är en konstig känsla, jag själv vet inte om det, men han och bebisen har en egen stund tillsammans, det är verkligen en liten människa inuti. Tanken hisnar, som alltid.

Nu ska jag göra te, och ja, jag lovar
tiny, jag ska leta julteet igen - jag hoppas att de har det i år också. Det köpte jag i en butik som heter blueberry.

 

Kommentarer
Postat av: tina

Åh va snällt! Det var verkligen supergott.. det var nästan så att jag inte ville ta det sista.. men jag var tvungen. ((: Hoppas det finns. (: så kan du få pengar av mig sen.

Postat av: floria

Äsch, du behöver inte betala!

2008-10-22 @ 21:13:46
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback