bara detta också innan jag ska sussa sött

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Något kassajobb på ett café tror jag. Eller barnteaterledare på ABF om det räknas?
Egenköpta CD: Tja, jag valde en på Hemköp senast sambon ökade på prylhögen i hemmet. Tror det var commitments.
Piercing/tatuering: Bara i öronen, det är inte min grej med mer.
Riktiga kärlek: Min sambo och älskling. Det är tungt ibland, men herregud, det finns ingen annan än honom som jag vill ham som jag är så nära och som jag älskar så mycket.
Fiende: Har aldrig haft några, men jag hade ett horn i sidan till Millan i låg och mellanstadiet.

SENASTE
Biltur: I söndags, hem från fikat hos familjen N i Orminge
Kyss: Igår kväll?
Låne-bok: En bibba barnböcker för någon månad sen. Men jag ska inte låna böcker, det blir bara ångest och panik för att de ska tillbaka. Jag har än så länge råd att köpa och inte tid att låna.
Film sedd: Senaste hela film är nog "Berätta inte för någon" en fransk film som var jättebra. Såg annars delar av "Min granne Totoro i eftermiddags.
Dryck förtärd: Mjölk till middagen. Vill ha te, men det är för sent för min blåsa just nu,
Mat äten: Bullar. jag rensar frysen för att få plats med färdig middagsmat att leva på när vi inte har något kök om ett par veckor.
Telefonsamtal: Älsklingen ringde nyss, är nog kvar på jobbet till ca 23.
Skiva spelad: Chicago tror jag det var...
Irritation: Alla kläder som jämt ligger i sovrummet.
Vill: Vara ledig - länge. Vilket jag ska. Snart.
Har: Ett roligt jobb, en mysig familj och ett lyckligt liv.
Önskar: Att bebisen kommer ut i rätt tid och är frisk.
Hatar: Jag hatar inte just nu.
Är rädd för: Att någt ska hända med någon jag älskar.
Hör: Skval från ett program på femman som jag inte orkar se
Undrar: Hur det kommer bli att leva i renoveringskaos i en månad.
Ångrar: Inget alls. Möjligen att jag inte gått och lagt mig än.
Älskar: My extended family - de jag bor med, min ursprungsfamilj och min "ingifta" familj.
Sjunger: Bara barnsånger
Gråter: Nyss. Jag hamnade på en sorglig internetsida.

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja. Men jag har inte skrivit i den mer än en gång i år (det är en femårsdagbok jag fick i julklapp av svärmor)
Jag gillar att laga mat: JJa, jag älskar att laga mat.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Nej, men jag har ett par hemligheter väldigt få vet om. eller erfarenheter kanske man ska kalla det.

FAVORIT

Nummer: inget - borde jag ha det? Knäppt.
Färg: Olika beroende på - gillar just nu rosa.
Dag: fredag och söndag.
Månad: längtar efter december och jul just nu
Drycker: Champagne och te.

FÖREDRAR:
Gos eller hångel:
Gos.
Te eller kaffe: Både och, just nu kan jag inte dricka kaffe.
Mörkt eller ljust öl: Ju mörkare desto godare
Rött eller vitt vin: Rött, utom ritigt torra vita viner

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Jadå. Jag är hormonstinn
Hjälpt någon? Det gör jag jämt i jobbet. När jag inte avslår då.
Köpt något? Nej
Gått på bio? Knappast.
Sagt ‘jag älskar dig'? Nej. Men jag har sagt älskling.
Saknat ett ex? Nej
Skrivit i en dagbok? Nej
Haft ett seriöst samtal? Ja - eller vad är seriöst?
Saknat någon? Tja, älsklingen jobbar ju jämt numera
Kramat någon?Det gör man jämt när man har barn - i alla fall mitt barn, kramig och närhetssuktande som hon är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback