jag hatar att packa

Jag får halvt tvångstankar om att grannarna går för sig att vi ska sälja huset och flytta, att de spanar in genom våra fönster och funderar på var sjutton alla dessa pryttlar kommer ifrån. Fast egentligen är det nog jag som undrar. Sakerna tar aldrig slut, och jag som tycker att vi egentligen inte har så mycket grejer?

Jag har i alla fall packat så att det känns som om ryggen ska gå av. Älsklingen jobbar fortfarande, men är ledig imorgon, så snart blir det nog säcka ihop framför tv:n och överlåta resten av arbetet till honom. Jag vill ha egentld med bebisen.

I övermorgon kommer i alla fall hantverkarna, så snart bor vi på 80 kvadrat istället för 160.

Kommentarer
Postat av: tina

Men det kommer bli fint när det är färdigt. ((:

Postat av: tina

Men det kommer bli fint när det är färdigt. ((:

2008-11-03 @ 21:38:02
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback