pyjamasparty

Eller, inte riktigt. Men en av mina vänner mår väldigt dåligt, brottas med självmordstankar och har varit på väg att läggas in. Istället för det så har h*n och läkaren lagt upp en planering där h*n bott hos vänner och familj en period, eftersom ångesten är värst på nätterna.

Så igår hade vi mysigt här med sällskap, h*n somnade tidigt, men vi hann prata en hel del innan, och det känns skönt. Jag bryr mig, genuint, om mina vänner, och det känns skönt att höra att h*n känner sig ok, även om det är lång väg kvar att gå.

Idag är skruttisen fortfarande hemma från dagis, så jag ska ta med henne ut i regnvädret för att köpa bokklubbsboken som jag fortfarande inte köpt. Och vi som ska ses imorgon.

Då får jag äntligen träffa lilla bebis-E igen! Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback